התנסות מעשית בהערכת עמיתים


בפעילות נתנסה בהערכת עמיתים לפעילויות שפיתחנו
 
    1.   מקומה של הערכת עמיתים בהוראה ובלמידה- 
   כדי שנוכל להרוויח ידע אמיתי ומועיל מהערכת עמיתים חשוב שנתנסה בה בעצמנו. לשם כך קראו 
   את  קטע המידע המצורף העוסק בהערכת עמיתים -
   
כמוערכים- שילחו הודעה עם קישור לפעילות שפיתחתם הנמצאת בתוך האתר שלכם (הנחיות לתלמידים). צרפו גם את קובץ התבנית לבניית משימה מתוקשבת (דף למורה) 
   אם העברתם את הפעילות בכיתה - ספרו בהודעתכם על יישום הפעילות, האם הייתם מרוצים ממנה? ספרו כיצד הפעילות המתוקשבת שירתה את מטרות ההוראה וכיצד הגיבו התלמידים על הפעילות.
   
 
   כמעריכיםהעזרו במידע אודות הערך המוסף של התקשוב בהוראה כדי להעריך את הפעילות שפתחו העמיתים.
 זיכרו לכתוב מה אהבתם בפעילות ומה למדתם ממנה באופן אישי העזרו ב: דף הנחיות לכתיבת משוב
   ולאחר מכן פרטו כיצד הייתם מציעים לשדרג את המשימה.



רפלקציה וחשיבה אישית- 


מה למדתם מתהליך הערכת העמיתים?

האם יש משהו מדגם הפעילות של הערכת העמיתים שהייתם לוקחים ומיישמים בהוראה שלכם? 
     הסבירו מה ומדוע
אתם מוזמנים לספר מה למדתם מהמשוב - כתבו זאת בטופס המקוון


 לסיום
כמוערכים- בדקו את המשובים שקיבלתן. חשבו כיצד תוכלו לשדרג בעזרתם את המשימות שלכן.  
   פרסמו באתר שלכן את המשימה המעודכנת. 

 
  
 
 
בהצלחה ובהנאה
תמר שמיר